In verband met het coronavirus is het in ieder geval tot en met 6 april niet mogelijk om af te halen bij alle afhaallocaties!

De Bruin heeft het,
zo niet dan toch...!

Klachten

Uiteraard stelt De Bruin Techniek te allen tijde alles in het werk om uw van een optimale service te voorzien. Heeft u toch een klacht dan kunt u contact opnemen met ons. Wij helpen u graag. Heeft u contact met ons gehad en is uw klacht niet verholpen, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij De Bruin Techniek.

Stuur uw klacht met uw naw-gegevens en ordernummer naar:

info@debruintechniek.nl of naar:

De Bruin Techniek

T.a.v. Afdeling Service

Kapitein Nemostraat 33

5015 AL Tilburg

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging. Binnen zeven kalenderdagen kunt u van ons een antwoord verwachten.

winkelwagen
Uw winkelwagen is nog leeg
Contact
Van 08.15 - 16.45 zijn wij
ook telefonisch bereikbaar

+31 (0) 88 6760000

sales@debruintechniek.com

Bent u al klant bij een van onze vestigingen? Klik hier

nieuwsbrief
|
Ik ga akkoord met de privacyverklaring